Wizerunek

KAMPANIA „NIE PATRZ JAK GRAM” ZREALIZOWANA DLA GKS PIAST SA

Luty i marzec zaowocowały kampanią „Nie patrz jak gram”, którą przygotowaliśmy dla Piasta Gliwice. Istotnym elementem kampanii było zwrócenie uwagi na negatywny często wpływ rodziców na trenujące dzieci.

(De)motywujący rodzice na treningach i meczach to plaga trapiąca system szkolenia młodzieży w Polsce. Mówimy temu dość! – podsumował tę sprawę Piast.

Agencja Smart Teddy odpowiadała za scenariusz oraz promocję całej kampanii.

 

KAMPANIA „DUMNI GLIWICZANIE” ZREALIZOWANA DLA GKS PIAST SA

Nowy sezon to zawsze nowe nadzieje na jeszcze lepsze rozdanie. Dokładnie tak było w przypadku Piasta Gliwice w sezonie 2017/2018. Kolejny sezon w Ekstraklasie, niedawno wywalczone wicemistrzostwo Polski i znakomita rozpoznawalność Piasta w regionie. To mogło wiązać się tylko z jednym – kampanią Dumni Gliwiczanie. Mieszkańcy Gliwic w końcu mogą być nie tylko zakochani w Piaście – ale także z niego dumni.

Główną rolę w spocie promocyjnym odegrał Jarosław Kaszowski. Legenda klubu z Okrzei wcieliła się w narratora historii o dumie, przyjaźni i historii poszczególnych miejsc w Gliwicach.

Agencja Smart Teddy odpowiadała za scenariusz oraz promocję całej kampanii.